2008-03-06

Kaip balsuojama taryboje?

Vakar dienraščio Vakarų ekspresas rubrika “bulvaras “ mane pavadino balsavimo mašina. Pasak jų “gerbiamas Kęstutis Gabšys uždusęs įlėkė į posėdžių salę, vos atsisėdo į savo vietą ir, pamatęs greta esančių kolegų gestą, net nepažiūrėjęs, koks klausimas buvo svarstytas, balsavo prieš”.
Tikrai toks atvejas įvyko: truputį pavėlavęs į miesto tarybos posėdį, kažkokiu rutininiu klausimu aš balsavau taip kaip ir mano kolegos. Tačiau tikrai mes ne visada balsuojame prieš, tačiau dažniausiai visi mes balsuojame kartu.
Šiandien mūsų frakcija nėra didelė, todėl gana greitai galime tarpusavyje pasitarti ir priimti geriausią sprendimą. Gal todėl, kad daug tariamės tarpusavyje, mūsų frakcija yra gana demokratiška.
Būdamas komandos nariu, be to bendraminčių komandos nariu, niekada nejutau spaudimo balsuoti vienaip ar kitaip. Aš nesu visažinis, todėl kai kuriuose klausimuose mano kolegos sugeba įtikinti mane pasielgti vienaip ar kitaip. Savo ruožtu kai kuriuose klausimuose, savo frakcijos kolegas aš sugebu įtikinti balsuoti kitaip.
Geriausia šiuo atveju yra tai, kad pasibaigus tarybos posėdžiui, (skirtingai nuo valdančiųjų), man nereikia spjaudytis ir pasakoti, kad šiandien buvau priverstas pasielgti kvailai.

1 komentaras:

Anonimiškas rašė...

negrazu veluoti. na tikrai negrazu ir dar ateiti i darba be savo nuomones.