2008-01-25

Pralaimėjau

Šiandien socialinių reikalų komitete patyriau pirmąjį pralaimėjimą. Man nepavyko įtikinti kolegų komiteto narių, kad jie atmestų savivaldybės administracijos parengtą trijų metų veiklos strateginį planą.
Praėjusį posėdį mes pareikalavome, kad administracija pateiktų skaičius kiek pinigų reikia, kad socialiniams darbuotojams būtų mokamas bent 5% priedas. Bent penkis procentus virš tūkstančio nesiekiančios algos.
Mane nugalėjo dvi savivaldybės moterys – finansų skyriaus vedėja A.Spučienė ir Strateginio plėtros skyriaus vedėja Indrė Butėnienė. Yra buvę, kad ir anksčiau socialinio komiteto nariai nepaikydavo mano pozicijos, bet tai buvo daugiau dėl mano asmeninio požiūrio į tai, kaip turi būti tvarkomi miesto socialiniai reikalai.
Šiandien man labiausiai pikta nes aš leidausi išviliojamas į jų teritoriją, kur mane sumušė kaip paskutinį pacaną. Aš bandžiau būti „konstruktyvus“ ir rengiamame savivaldybės biudžete rasti pinigus socialinių darbuotojų algoms.
Šituos pinigus aš radau. Kitais metais mes skirsime pusę milijono litų dviračių takui nuo Labrenciškių iki jūros. Labrenciškėse gyvena apie 500 žmonių ir jiems bus tiesiamas dviračių takas. Tada, kai nu naujųjų šilumos kainos pakils 26 procentais.
Manau aukščiau minėtos moterys su manimi kovėsi kaip liūtės gindamos savo mažylius. „Dvaro“ dviračių takas buvo apgintas, kaip paskutinė Stalingrado gynybos linija. Tai buvo atlikta žongliruojant finansiniais terminais ir visomis ekpertams teikiamomo autoriteto galiomis.
Pralaimėjau mūšį, bet ne karą. Dabar kariausime mano teritorijoje - spaudos konferencijose ir laikraščiuose.

1 komentaras:

Anonimiškas rašė...

Karas uzgrudina zmones. Sekmes. Isigyk finansu vadoveli, kad kova butu bent pakenciama.