2010-09-01

Pinigai Neptūnui – naujas požiūris į savivaldybės finansus

Po atostogų susirinkęs Socialinių reikalų komitetas, posėdžiavo kaip niekada draugiškai. Visus septynis klausimus priėmėme bendru sutarimu. Aktyvios diskusijos iškilo tik svarstant klausimą ar Klaipėdos savivaldybei yra tikslinga trims metams pratęsti paramos sutartį su Klaipėdos „Neptūnu“.
LKL laikais, kai Neptūne žaidė E.Žukauskas, A.Vosiliūnas, E.Jokubauskis, S.Airošius buvau aktyvus Neptūno sirgalius ir vieną sezoną net gi buvau fanų fanas – mušdavau būgną, mojavau Neptūno šaliku, ir skanduodavome necenzūrines skanduotes. Vėliau entuziazmas nuslūgo, atsirado kitų užsiėmimų ir pats Neptūnas nebeturėjo ambicijų.
Ketverius metus, daug tarybos narių burnojo prieš sutartį, kuria Klaipėdos „Neptūnas“ iš savivaldybės gaudavo pusę milijono litų. Tai nėra vienintelė paramos forma – Klaipėdos savivaldybė taip pat suteikia šiam klubui sporto salę treniruotėms ir varžyboms. Tai darome visiškai nemokamai.
Aš suvokiu, kad profesionalus sportas kainuoja. Tikiuosi, kad Neptūno vadovybė suvokia, kad miesto savivaldybės biudžetas negali teikti 50% klubo biudžeto. Šiandien Neptūno vadovybėje įvyko konfliktas ir buvęs Neptūno direktorius paliko savo postą. Naujas direktorius kupinas ambicijų ir kritikos savo pirmtako atžvilgiu. Ambicijos yra gerai, o kritika pirmtako atžvilgiu tegu būna įrodyta darbais, o ne žodžiais.
Kita vertus man nepatinka, kad parama miesto komandoms yra dalinama veltui. Visiškai nereikalaujant sportinių rezultatų ir net gi žinant, kad dauguma tų pinigų nusės klubo vadovų kišenėse. Mano manymu tokia praktika neturėtų tęstis. Komiteto nariai vienbalsiai palaikė šį mano pasiūlymą.
Komitetas pavedė sporto skyriui sukurti finansavimo schemą, pagal kurią pinigai „Neptūnui“ bus surišti su klubo sportiniais rezultatais. Tai nėra bausmė „Neptūnui“. Tai yra žingsnis į Naują savivaldybės finansų valdymo sistemą

Komentarų nėra: