2007-07-10

Komiteto veiklos paraštės

Noriu padėkoti visiems, kurie sveikino mane su šio puslapio atidarymu. Noriu padėkoti ir tiems, kurie nespėjo to padaryti. Aš esu dėkingas, nes jaučiuosi esąs reikalingas. Kai kurie dėkojantys dievagojosi norėję savo sveikinimus ištarti ne tik asmeniškai bet ir bendruomeniškai t.y. šį puslapį praturtinti savo komentarais. Visiems, kurie nesugebėjo tai padaryti truputį padėsiu: Komentaras paliekamas paspaudus nuorodą po straipsniu. Komentarą pasirašyti galima trimis būdais. Jei jūs turite „Gmail‘o“ pašto dėžutę padėkite taškiuką į laukelį ties užrašu „Google/Bloger“. O apačioje esančiuose laukeliuose nurodykite savo „gmail‘o“ pašto adresą ir slaptažodį. Tokiu atveju šio dienoraščio skaitytojai matys jūsų ofiacialų vardą ir pavarde. Jei jūs nenorite viešai demonstruoti savo tapatybės arba interneto bendruomenė jus pažįsta kitu vardu ties užrašu „tapatybė“ pasirinkite laukelį „Kita“ ir žemiau rašykite savo „nik‘ą“. Toliau viskas kaip „Delfije“. Galima pasirinkti ir visišką anonimiškumą, tačiau kažin ar tai tikslinga.
Noriu priminti ir visus paraginti rašyti. Aš esu politikas ir man svarbu, ką žmonės mano apie mano išdėstytas problemas ir idėjas. O dabar grįžkime prie svarbiausio.


Praėjusiame rašinyje „Ubagystės filosofija“ aš kalbėjau apie autostrados remontą ir mūsų nuolatinį pasirinkimą pačių pigiausių technologijų ir pačių pigiausių ir primityviausių sprendimų. Vakar asmeniniais reikalais reikėjo vykti į Kryžkalnį ir jie tik patvirtino mano žodžių teisingumą. Autostrada yra nuolatinio remonto būsenoje kaip tik tada kai jos mums labiausiai reikia.
Šiandien noriu pakalbėti apie ką tik pasibaigusį miesto tarybos socialinių reikalų komiteto posėdį. Komitete buvo pristatytas vienas svarbiausių miesto tarybos dokumentų- „Klaipėdos miesto savivaldybės 2008-2010 metų strateginio veiklos plano metmenų patvirtinimas“. Mes svarstėme kokioms sritims artimiausius tris metus skirsime daugiausia pinigų.
Miesto valdžia mano, kad prioritetai turėtų būti skiriami septynioms sritims: gatvių tiesimui, pasiruošimui krepšinio čempionatui, ugdymo kokybės užtikrinimui, miesto viešųjų erdvių sutvarkymui, socialinių paslaugų plėtrai, daugiabučių gyvenamųjų namų renovacijai.
Komitete pranešimą dariusi savivaldybės darbuotoja paminėjo, kad mūsų miesto biudžete plėtros programoms yra numatyta apie 46 milijonus litų. Niekas nesugebėjo atsakyti į paprastą klausimą: ar ne perdaug prioritietinių veiklų mes nusistatome? 46 milijonus išdalinus 7 programoms, vienai programai vidutiniškai teks 6 milijonai litų.
Kažkada Europos sąjunga buvo pasitvirtinusi Lisabonos strategiją, kuri siekė, kad Europa pavytų ir pralenktų Ameriką. Šioje programoje buvo 21 strateginis tikslas. Vėliau Europos komisijos pirmininkas Ž.M.Baroso pripažino, kad 21 starteginis tikslas yra tas pats kas nei vieno.
Aš nebalsavau už šį sprendimą, nes suvokiu – patvirtinus šį planą iš tikro liks tik du prioritetai: nuolatinis gatvių perasfaltavimas ir arenos statyba. Aš dirbu ir kovoju vardan socialinių įstaigų, todėl nenoriu, kad šių įstaigų žmonės būtų maitinami nerealiais pažadais. Apie socialines įstaigas miesto taryba kalbės poryt. Tada apie socialinių įstaigų būklę papasakosiu ir aš.

Komentarų nėra: