2008-08-04

Miesto gimtadienio proga konservatorių akcija


Šį savaitgalį miesto šventės proga, mano bičiulis, kandidatas į Lietuvos respublikos Seimą Evaldas Jurkevičius, pakvietė klaipėdiečius paskanauti specialiai kepamos kiaušinienės. Miesto gimtadienio proga (o miestui rugpjūčio 1- ąją suėjo 576 metai) buvo kepama atatinkamo kiaušinių kiekio, kiaušinienė.
Nors dėl tam tikrų logistinių priežasčių specialiai akcijai pagamintos prijuostės ir virėjų kepurės mus paliko, vis vien atrakcija , mano manymu puikiai pavyko.
Kadangi Naujasis turgus yra rinkiminių apygardų paribys, šioje akcijoje su malonumu sudalyvavo ir buvęs ilgametis Palangos miesto meras Pranas Žeimys. Tiesa, pastarasis liko ištikimas savo profesiniam amatui ir nuo didžiulės keptuvės slinkdavo beveik trijų metrų atstumu. Tačiau tai netrukdė Tėvynės sąjungos kandidatui į Seimo narius (mano jau anksčiau minėtam P.Žeimiui) aktyviai bendrauti su rinkėjais, kol jie sotinosi mūsų kepta kiaušiniene. Vis dėto po ilgų grasinimų įkaitusiu kiaurasamčiu (mano rankose), pavyko kandidatus pristatyti prie keptuvės, ilgam ir sunkiam išbandymui – teisingam kiaušinių kūlimui.
Asmeniškai aš tuo tarpu manau visai smagiai sukausi prie keptuvės, į jas kuldamas kiaušinius. Žinia, nors esu ir jaunas, tačiau politikas, todėl įtemtas kiaušinių kūlimo grafikas, jokiu būdu netrukdė man bendrauti su klaipėdiečiais.
Taip mes ir kalbėjomės apie viską: apie teismus ir jų darbą, apie ekonomiką, šildymą, infliaciją, mūsų miesto tarybos vokelines išmokas. Žmonės tikrai džiugiai dalyvavo akcijoje, sakė, kad tai yra įdomus, naujas konservatorių veidas.
Kiek sunkiau teko žmones įkalbinėti pačius prie tos akcijos prisidėti. Bet po truputį žmonės įsidrąsino ir sutiko, kad norint valgyti, reikia truputį padirbėti. Todėl greitai, vienas po kito keptuvėn kūlėsi kiaušiniai, kurie tuoj pat pavirsdavo be eilės gaunamom jau iškeptos kiaušinienės porcijoms.
Prie mūsų bandė prisidėti ir provokatoriai, apsirėdę svetimos partijos (geltonais) marškinėliais. Tačiau po trumpos ir audringos agitacinės kalbos, paremtos puikiai iškepta, druskyte, krapukais užbarstyta kiaušiniene, šis augęs barzdotas liberalcentristas pasmerkė R.Taraškevičiaus vykdomus nusikaltimus Klaipėdai ir būsimuose rinkimuose pasižadėjo būtinai balsuoti už Tėvynės sąjungą.
Nors Evaldas ir jo puikiai prie keptuvės besisukiojusi žmona Elena, šiai akcijai ir buvo pripirkę tiek daug kiaušinių, tačiau, spėriai besisukanti komanda visus kiaušinius iškepė, išdalino ir padėjo suvalgyti per kiek daugiau nei valandą.
Visi kurie ten buvo linkiu gerų prisiminimų, kurie žinojo, bet patingėjo ateiti tegul gailisi. Visi kurie apie šią akciją kalba kritiškai, atsiprašau, prižadu bus ir rimtų pokalbių ir šį žaidimą priimkite kaip žaismingą kampanijos pradžią.
Miesto merui R. Tarakevičiui galiu pasakyti, kad pavardę to liberalcentristo aš žinau ir už kuklų mokestį esu pasirengęs jį priduoti. Tiesa apie kokius liberalcentrizmo nusikaltimus jis prisipažino, nepasakosiu. Viskas yra aprašyta mano tinklaraštyje. Ties raktiniu žodžiu klaipėdbaši.

4 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Reiketu akcijos "Kiekvienam rinkejui kiausiniene i namus". As mielai prisijungciau prie sios akcijos.

Anonimiškas rašė...

O kodel man kiausinienes nekliuvo ???

Anonimiškas rašė...

Nezinau ar kiausiniais siais laikais privilios kas nors rinkejus. Degtine ir uzkandai desros is Krekenavos agrofirmos, mano galva viliotu labiau. Tad lauksime kitu akciju atrakciju.

Anonimiškas rašė...

Nepamenu kada desros bevalgiau, o degtines ir skoni pamirsau...