2010-06-24

Atviras laiškas

Maždaug mėnuo praėjo nuo to laiko, kai TS-LKD Klaipėdos skyrius nusprendė nerengti atvirų sąrašo lyderio rinkimų. Gerbiu šitą bendražygių sprendimą, nors su juo nesutinku. Pritariu, frakcijos seniūnui Mariui Usoniui, kad tik atvira klaipėdiečiams partija turi ateitį.

Aš esu įsitikinęs, kad Tėvynės sąjunga nelaimės rinkimų Klaipėdoje, jei nepasiūlys miestiečiams pozityvios, aktyvios ir dinamiškos darbotvarkės ir programos. Nebuvau ir nesu tikras, kad dabartinis mūsų sąrašo lyderis tokią programą gali pasiūlyti.

Mes galėjome patikrinti ko nori klaipėdiečiai pasiuntę du geriausius mūsų skyriaus žmones į atvirus pirminius rinkimus. Tam, kad jie pasitikrintų, kokia partijos vizija yra priimtinesnė klaipėdiečiams. Deja, baimės ir uždarumas, nugalėjo prieš demokratiškumą ir atvirumą.

Šiandien sarašo lyderiui linkiu sėkmės buriant komandą ir einant į rinkimus. Tikiu, kad Naglis Puteikis prisiims atsakomybę už savo veiksmus ir galima jų pasekmes. Nenorėčiau tikėti, kad bandant pateisinti galima rizikas būtų griebiamasi tradicinių pasiteisinimų apie priešus skyriaus viduje arba kaltė būtų verčiama TS-LKD ir koalicijos vyriausybės veiksmams.

Aš lieku ir liksiu partijos Klaipėdos skyriaus nariu, bandysiu toliau kandidatuoti savivaldybių rinkimų sąrašuose. Žinau, kad mano patirtis ir mano žinios šiandienos TS-LKD Klaipėdos skyriuje nėra pageidaujamos. Dėl tos priežasties ketinu savo rinkimų organizavimo paslaugas pasiūlyti kitose savivaldybėse, kur mano patirtis, išsilavinimas ir gebėjimai bus pareikalauti.

Artimiausiu metu ketinu daugiau dėmesio skirti savo akademinei karjerai, asmeniniam gyvenimui taip pat draugams ir bičiuliams.

Komentarų nėra: